Известие

Collapse
No announcement yet.

Светещ инжектор

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: !

    Първоначално публикувано от vamfan
    Първоначално публикувано от Bobo
    Първоначално публикувано от vamfan
    Първоначално публикувано от Bobo
    Първоначално публикувано от vamfan
    най-често горивния потенциометър на дроселовата клапа прекасва. 120лв и е готова. има тема във форума потарси я
    не ти разбрах нещо поста, ако не си ме разбрал нещо питаи да ти обясна, то срамно няма да не знаеш. ето аз питам
    Само да ми преведеш това название на англииски ше те помола че аз за такъв потенциометър не съм чувал а пък за подобен проблем породен от него съвсем
    ами виж тама в схемите пише trotile potinciometer, стои на дроселовата клапа отстрани под моторчето за регулиране на оборотите на празния ход
    Само дето на този мотор не седи вуобще там моторчето където си го описал и наистина е време да спреш да даваш грешни сведения на колегите,като незнаеш по-добре не се изказвай

    Аре със здраве
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #17
      !

      Първоначално публикувано от gigi
      Тоз проблем както е описан хич не е от въпросният потенциометър - TPS (потенциометър на дроселовата клапа по нашенски) , защото при прецакан такъв се разбира доста добре че е от него.Та колега Вамфен не давай грешни напътствия на момчето най добре да отиде на диагностика
      е аз не сам ясновидец, да предсказвам по мнения от форума :P ако прочетеш внимателно, ще видиш , че сам написал "най- вероятно". ама като чета сега май се изясни проблема
      НАЙ-БЪРЗИЯТ ПЪТ ДО ВКЪЩИ ->146-BOXER 1.6

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от BatVas
        Първоначално публикувано от i4ti
        благодаря за всички мнения - само да добавя знам че лятото е малко 40-50 градуса но беше все пак 04.30 през ноща и нали ви казвам като вдигне температурата и няма проблем. От вчера съм си в софия и си карам нормално температурата ми е около 80 градуса и никакъв проблем нямам. Ок ще отида на диагностика ако може ми кажете къде е подобре да отида
        Абе за термостат си значи - даже да е минус 10 градуса, като караш колата не трябва да ти пада под 80 градуса - това значи че ти остава отворен термостата - върти през големия кръг и охлажда.
        Щом в движение ти пада на 40-50 градуса- това е.
        Иначе сега е топло и в града ще си държи 80 много ясно.

        П.П. Диагностика отиди при Бобо
        а каде мога да намеря Бобо тел.? или адрес може ли
        145 1.7 16V Boxer

        Comment


        • #19
          Re: !

          Първоначално публикувано от vamfan
          Първоначално публикувано от gigi
          Тоз проблем както е описан хич не е от въпросният потенциометър - TPS (потенциометър на дроселовата клапа по нашенски) , защото при прецакан такъв се разбира доста добре че е от него.Та колега Вамфен не давай грешни напътствия на момчето най добре да отиде на диагностика
          е аз не сам ясновидец, да предсказвам по мнения от форума :P ако прочетеш внимателно, ще видиш , че сам написал "най- вероятно". ама като чета сега май се изясни проблема
          Ми кат не си ясновидец що предсказваш Те и врачките така викат "най-вероятно". "може би" "в най-скоро време" А аз не съм се изказал от кво е именно защото така като тебе (врачка) немога

          За колегата звънни ми на 0888 232 484
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment

          Working...
          X